Reklamácia
Vložte svoj text
Reklamační poriadok
ODSTÚPENIE BEZ UDANIA DÔVODU (VRÁTENIE TOVARU)
Postup uplatnenia reklamácie:
V lehote 14 dní od doručenia tovaru nám oznámte svoje rozhodnutie odstúpiť od zmluvy. Najvhodnejšou možnosťou je kontaktovať nás na e-maile info@navoni.sk. Použiť môžete aj vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý nájdete na strankach .
Produkt nám vrátite cez packetu ku ktorej vám vygenerujeme kod k podaniu zásielky ktorý obdržíte po vyplnenom formuláry.
Pokiaľ ste v súvislosti s uzavretím zmluvy od nás dostali tovar navyše zadarmo („darček“), je potrebné vrátiť aj tento darček.
Kúpnu cenu tovaru vám vrátime najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia. S platbou však môžeme v súlade so zákonom počkať do 30 dní, kým nám tovar nevrátite.
Kedy môžem odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu?
U nás môžete vrátiť každý tovar, ktorý ste si u nás kúpili. Výnimkou je tovar, ktorý
a) bol prispôsobený či vyrobený podľa vašich požiadaviek (napr. obal s gravírovaním)
b) nie je možné vrátiť z hygienických dôvodov (napr. otvorené kozmetické a iné výrobky, ktoré prichádzajú do priameho styku s pokožkou)
V prípade, že si necháte zabaliť tovar ako darček či ekologicky, nie je tiež možné odstúpiť od zmluvy o službe darčekového alebo ekologického balenia, ak je tovar už zabalený, a služba teda poskytnutá. Upozorňujeme, že tovar pre vás balíme bezodkladne po urobení objednávky.
Ďalej nie je možné odstúpiť od zmluvy o darčekovom zabalení tovaru v momente, keď sme už pre vás tovar zabalili. Dovoľujeme si vás upozorniť, že podľa zákona zodpovedáte za zníženie hodnoty tovaru v dôsledku nakladania s týmto tovarom iným spôsobom, než je nutné na oboznámenie sa s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou tovaru (napr. ak používate parfum aj po tom, ako ste ho už raz vyskúšali).